Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 00:35 - Белите гълъби
Автор: morana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 325 Коментари: 0 Гласове:
0



Бели гълъби в нощта танц танцуват с моята душа На крилата си нежни ме понасят и извисяват ме в студения мрак Бели гълаби,птици прекрасни,само вас си имам в този черен свят Само вие мене оценихте,само вие душата моя изцяло разкрихте. Белите гълаби са моите мечти,мечтите последни в тъмните ми дни Мечти за нещо ново,за нещо истинско за мен,за малко щастие в черния ми ден Нежни птици,по-нежни от моето сърце,спасяват ме от мъката тежка Спасяват ме от болките и мислите за любимото ми момче. Бели гълъбчета малки,по паважа студен танцуват Танцуват и пеят песни прекрасни Отнасят ме в измислен светъл свят Спасяват ме от мислите ми страшни. Белите гълъбчета малки,моето спасение са те В нощта ужасна танц прекрасен танцуват те Призовават слънцето,светлия ден Новото начало,начало ново и за мен Белите гълъби нежни пукнатините в сърцето залепват Лекуват те раните дълбоки,връщат усмивката мила Пренасят ме в свят чаровен,далеч от мислите за теб Далеч от всичко що душата мъчи,далеч от черния ми ден. Белите гълъби незeмни единствените мои приятели са те Само те за загрижени за мен са,само те ме искат жива пак Спасяват ме нощ след нощ докато отново живота си върнах Спасиха ме и вече нов за мен е деня ,отново виждам капките утринна роса. Белите гълъби с утрото живот нов ми подариха Разкриха отново за мен света Показаха ми колко красиво e без теб така И пак съм жива и дишам далече от теб,щастлива съм отново без теб Бели гълъби гълъби прекрасни благодаря ви че върнахте усмивката в моя ден!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: morana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50869
Постинги: 32
Коментари: 2
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930