Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 01:12 - Наранена съм
Автор: morana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
0



Наранена е душата,сърцето ми кърви Рани страшни и опасни зеят в мен сега От дупката в сърцето блика алено червена кръв и ръцете отмалели тя облива Снежната кожа в кръв се покрива и очите замъгляват се вече Сбогом свят! Сбогом любов! Сбогом живот-мразя те! Нарани ме толкова много...сили нямам аз сега,за последно вглеждам се в твоята маска добра...каза че ме обичаш,възползва се от мен,а с куршум жесток прониза ме ти... сега сърцето кърви ли кърви... Тялото потръпва,моли се за последна капчица любов,но любовта ти я няма няма и да я бъде..както никога не е била. Вече виждам само тъмнина,сили за последно да те повикам нямам Не мога аз сега за последно да ти кажа колко те обичам... А ти гледаш жестоко отстрани...гледаш как угасва в мен животът... Гледаш ме и усмивка на лицето ти озарява...а сега..какво правиш? Къде отиваш? Защо си тръгваш? Не може ли поне в смъртта ми да си с мен? Не беше с мен в любовта ми поне в смъртта ми защо не останеш? Не може ли последен миг на мен да подариш...но разбира се че не... Твоята играчка бях аз, игра си с мен, а сега не съм ти нужна. следващата е наред... Край! Очите се затвориха,ръцете се отпуснаха, строполих се на земята...и в локвичка червена огледа се небето и видя си то лицето като от огледало в топлата и тъмна кръв Заплака то и снежната кожа изми,последно то прегръдка на мене подари... Прегръдката за сбогом със земята...вече съм другаде...няма ме тук Все едно никога не съм била за тебе тук...забрави ме... За мене вече не се сещаш ,друга която да мамиш ти откри... Наранена е душата,сърцето ми кърви...няма го жовотът,няма ги мечтите,няма те и теб...това беше моя край...


Тагове:   наранена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: morana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50901
Постинги: 32
Коментари: 2
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930