Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 00:34 - Обещание за вярност
Автор: morana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
0



Обещание за вярност ти ми даде Но предаде ме и в болка ме остави Каза че до мене ще бъдеш Но с нея най-безсрамно избяга ти Каза ми че за мене слънцето ще затъмниш Каза че звезда на мене ти ще подариш Измами ме тъй жестоко Така излъга нежното сърце. Накара ме тебе да обикна Измами моето сърце Думите красиви,лъжи грозни само бяха Нежните целувки-жестокото лице на смъртта ми Толкова беше прекрасен В очите нежни се оглеждах, Но не виждах истинското твое аз Не видях че ме лъжеш,че мене ще раниш. Ах,само колко страдам Как душата ми кърви Как искам да забравя Да забравя миналите дни Каза ми че с мен до края на живота си ще бъдеш Че с мене свързани са твоите мечти Каза че за теб единствената аз съм Че обичаш само мене ти... Измами ме,разби на прах света ми ти Не осъзна ли как само ме рани? С нея ти избяга и края мой настана Не искам да живея щом теб те няма. Обеща,че ще си верен,че само мен ще виждаш ти Обещанията прекрасни,бяха само грозните ти лъжи Обеща,че никога няма да ме нараниш, Но с нея избяга и загърби ме ти. Обещания за вярност,красиви думи Грозни лъжи,живота сърши Но помни,че имаше момиче ,което излъга Чийто живот разби,момиче което те обичаше Момиче,което без тебе със смъртта жестока срещна се сама...


Тагове:   вярност,   обещание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: morana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50899
Постинги: 32
Коментари: 2
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930