Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 00:57 - В тъмна вечер
Автор: morana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 282 Коментари: 0 Гласове:
0



В тъмна вечер каза ми „отивам си,но при тебе пак ще бъда”. Каква глупачка бях че ти повярвах че при мене ще се върнеш и нея ще забравих,че ще бъдеш с мен отново,защото ме обичаш. Плача,страдам и тъжа ден след ден и нощ след нощ,образа ти нежно в мечтите си прегръщам и сълзите ми в усмивки лъжовни се превръщат. Обичам те не разбираш ли? Не можеш ли да проумееш че нуждая се от теб за да дишам? Не ме лъжи...защо ме излъга? Зашо обещание да се върнеш ми даде? Защо те няма? Сълзите и болката кръв се превръщат и по бузите се стичат без спир. Чакам ден след ден но теб те няма,няма и да се върнеш,защото ме излъга,не искаш да си с мен разбрах утеха в смъртта за себе си ще намеря. Без теб не мпога да живея без теб съм нищо... сега бавно гледам как тъничките алени струйки по белите ръце се стичат и погледа замъглява се вече... сбогом свят! Мразя те! Не мога да вижея без него,защо си тръгна мили мой? Защо ме остави? Защо трябваше да намеря утеха в смъртта...


Тагове:   вечер,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: morana
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50866
Постинги: 32
Коментари: 2
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930